LivionMyKeys on digitaalinen avainhallintaratkaisu, joka yksinkertaistaa fyysisten avainten käsittelyä mahdollistamalla itsepalveluperiaatteella toimivat lokerovaraukset. Ratkaisu mahdollistaa yksilöille, kuten yrityksen työntekijöille tai ulkopuolisille käyttäjille, avaintensa hallinnan itsenäisesti helppokäyttöisen mobiilisovelluksen kautta.Siirry perinteisistä laskentataulukoista ja muista manuaalisista avaintenhallintatyökaluista LivionKey Register -ohjelmiston käyttöön ja varmista organisaatiosi avainten tehokas ja nykyaikainen hallinta.
Sen sijaan, että varauksia tehtäisiin laitteen ylläpitäjän toimesta, LivionMyKeys siirtää tämän vastuun avainten käyttäjille itselleen. Käyttäjät voivat itsenäisesti aikatauluttaa avainvarauksensa, ja ylläpitäjillä säilyy kontrolli käyttäjien oikeuksien ja kulkualueiden määrittämisessä.
LivionMyKeys integroituu saumattomasti LivionKey Registeriin ja LivionKey-automaatteihin varmistaen sujuvan ja automatisoidun prosessin varauksesta avaimen noutoon asti.
Avainten hallinnoiminen on helppoa ja sujuvaa intuitiivisten toimintojen myötä. Päivittäiset toiminnot, kuten avainten lisäys, muokkaus ja poisto, sekä sopimusten luonti, tapahtuvat käden käänteessä.
Luo omaa organisaatiotasi vastaava hierarkia kiinteistöillesi ja avaimillesi. Näin hallinnoit kiinteistöjäsi ja avaimiasi tehokkaasti ja todenmukaisesti.
Lisää, muokkaa tai poista organisaatiosi kiinteistöjä keskitetysti.
Siirtämällä varaus- ja avaintenluovutus-vastuun käyttäjille, ylläpitäjät voivat keskittyä strategisempiin tehtäviin.
Käyttäjät voivat varata, hallita ja noutaa avaimia milloin tahansa yksinkertaisella mobiilisovelluksella ilman erillisiä asennuksia.
Jokainen toimenpide – varaus, PIN-koodin luominen ja avainten nouto – kirjataan turvallisesti, mikä luo läpinäkyvän ja jäljitettävän järjestelmän.
Toimii saumattomasti LivionKey Registerin ja LivionKey30-avainautomaatin kanssa mahdollistaen täysin automatisoidun ja luotettavan avainhallintaprosessin.
Ylläpitäjät hallitsevat, kuka voi varata minkäkin avaimen, joten järjestelmä sopii niin pienille kiinteistöille kuin suurille organisaatioillekin.
Olipa kyse lyhytaikaisista vuokrauksista, ajoneuvojen hallinnasta tai kunnallisista palveluista, LivionMyKeys mukautuu erilaisiin ympäristöihin ja toimialoihin.
Työntekijät voivat itsenäisesti varata ja noutaa ajoneuvojen tai tilojen avaimet. Avainten käyttö kirjataan automaattisesti, mikä parantaa vastuullisuutta ja vähentää koordinointityötä.
LivionMyKeys yksinkertaistaa avainten hallintaa coworking-tiloissa tai yhteistoimistoissa. Vuokralaiset ja henkilöstö voivat käyttää heille määriteltyjä alueita ilman manuaalisia luovutuksia.
Yritykset voivat tarjota ulkopuolisille, kuten alihankkijoille tai kumppaneille, yksittäisiä lokeropaikkoja Livion-avainautomaatista, jolloin nämä voivat hallita omia avainsopimuksiaan itsenäisesti.
Kiinteistöjen ylläpitäjät voivat delegoida avainvaraukset kiinteistökohtaisille käyttäjille, sujuvoittaen pääsyä huoltohenkilöstölle, asukkaille tai väliaikaisille käyttäjille.
Varastojen, laitteistohuoneiden tai kaappien avaimet voidaan varata ja noutaa valtuutetun henkilöstön toimesta ilman hallinnollisen henkilöstön toimenpiteitä.
LivionMyKeys auttaa hallitsemaan yhteiskäyttöavaimia eri osastojen tai toimipaikkojen välillä varmistaen, että käyttö on hallittua, jäljitettävää ja aina tarvittaessa saatavilla.
Haluatko nähdä kuinka LivionMyKeys toimii käytännössä? Klikkaa alla olevaa painiketta ja varaa aika esittelyyn.